Eljött egy újabb nap amikor ismét magányosan töltöm az estém. Jó volt ez a pár nap csak kevés. Kevés ahhoz, hogy mindent megbeszéljünk. Pedig, olyan sok mindent akartam még mondani. 

 
Azt mondják az ember társas lény. Én általában mégis egyedül töltöm a mindennapjaimat. Ha nem is egyedül akkor bátyámékkal. Szeretem őket és örülök nekik, de mégsem olyanok, mint egy legjobb barát. Nem beszélhetek meg velük bármit.
 
Az elmúlt egy napban az előző bejegyzésemre azt a kritikát kaptam, hogy olyan vagyok, mint egy skizo. De kaptam egy pozitív kritikát is. Hogy többre vagyok hivatott, mint azt én hiszem. és valamit szó szerint is idéznék:
¸.¤*¨¨*¤ Zεяσ И:
 de te sokkal különlegesebb lány vagy mint a mai tömeggyártott plázakurvák
¸.¤*¨¨*¤ Zεяσ И: 
föléjük kell emelkedned
a való életben is 
¸.¤*¨¨*¤ Zεяσ И:
 nem csak eszmei szinten
 
  Hát nem tudom.Túl sok érzés kavarog a fejembeahhoz, hogy rendesen megtudjam fogalmazni. Azt hiszem magam sem tudom pontosan mit akarok, mit érzek. De mikor mások emiatt bőgnek én most csak nevetek, de nem magamon. Hanem valahogy élvezem a helyzetet. Lehet, hogy elment az eszem? Vagy ez normális? Vagy csak én tartom viccesnek? Igazából nem tudom miért alakult ki most ez bennem. Én csak élvezni akartam az életet. Ez most annak számít? xD Lehet, hogy már a józan ítélőképességemet is elveszítettem? Na STOP! Azt azért nem akarom. Lehet, hogy kicsit meg kéne komolyodnom. De a akoromhoz képest hova komolyodjak még? Nem tudom igazából mit is várnak tőlem az emberek. De mondjuk fogalmam sincs, hogy egyeltalán érdekel-e. Nekem most így jó. Lehetne jobb is, de azt hiszem élvezem a helyzetet. 
 
Kérek mindenkit, hogy aki ezt elolvassa alkosson egy véleményt  és legyen szíves azt közölni velem Facebookon vagy MSN-en.
Köszönöm
Szerző: Vaadviráág  2011.03.02. 10:55 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegylanyasokbol.blog.hu/api/trackback/id/tr722703619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deathgod 2011.03.02. 17:41:33

szia!!! nem biztos hogy rá jötél hogy ki vagyok de nem baj!!! :D :D xD egyet biztos rám mindig számithatsz!!!!!! és mindig ott leszek neked mint egy nagyon jo barát!!!!!! :D :P
te mindig is magadat adtad!!!!! és aki igazán ismer, tudja mien vagy valojában!!!! igaz 6 év alatt meg lehet ismerni az embert:P :D de te mindig tudsz olyat mutatni amin meglepödök:D :P :D röviden anyit fel a fejel és ha dumálni akarsz megtalálsz bár hol!!!!

Vaadviráág 2011.03.03. 13:15:43

na így már tudom ki vagy. 100%-ra. tudom és köszönöm h rád számíthatok. hát igen. ha az ember nem mutat mindig újat magából akkor egy idő után unalmassá válik és senkit nem fog érdekelni. ezért is nem akarok tragikus felnőtt lenni (: köszönök mindent (:
süti beállítások módosítása