Hát nem is tudom mit mondhatnék. Semmi újdonsággal nem tudok igazából. Azóta túltettem magamat azon az illetőn, sőt más valakin is. Most majdnemhogy teljes lelki nyugalom van bennem, de már megint ott van az a fránya "többet érzek mint barátság" szitu. Nem fogom kiírni a nevet. Mert nem tudom elfogja-e olvasni amit ide körmölök. Mostanában eléggé úgy érzem elhanyagolnak a barátaim. De most már kezdem magamat feltalálni egyedül is. Ha senkit nem érdeklek akkor vagy alszok, vagy TV-zek vagy tesómmal ökörködök... Most ez a hónapom elég húzós lesz. 13-án utazok Pestre, 18-án este jövök haza, 19-én itthon vagyok és 20-án délután már megint utazok. És majd csak 22-én jövök haza. Nem lesz túl sok időm pihengetni. Ma elég gyorsan elment a gyakorlat is, csak már megint sok volt a krumpli. Megpucoltuk őket 4-en aztán rendet raktunk. Kajoltunk és go haza. 3 helyett már fél2kor ellettünk engedve. Olyan gyorsan végeztünk. Kb fél1kor mentünk be a konyhára. Lehet, hogy valaki még nem tudja, de hamarosan itt van a költözésem ideje. Kb 1 hónap és eltűnök... Ritkán még jönni fogok Sopronba, de amúgy nagyon tervezem h eltűnök. Havi egyszer mindenképpen jövök. Utána meg ahogy engedi a pénztárcám. Sokan kérdezik, hogy nem e fogom megbánni, nem e fog hiányozni meg minden. Meg h jól meggondoltam e. Hát ezúton közlöm mindenkivel h igen jól meggondoltam és elakarok innen húzni! És kérek mindenkit h meg se próbálja megakadályozni mert úgysem fog menni. Köszönöm

Szerző: Vaadviráág  2011.05.11. 14:29 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegylanyasokbol.blog.hu/api/trackback/id/tr292895729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deathgod 2011.05.11. 14:45:20

:D:D :P sok sikert a 20.ához!!!!! :D :P :D vagyis ahoz a hétvégéhez:D :P :D bocsi ezt nem hagyhatam ki:P :D :P :D :P

Vaadviráág 2011.05.27. 05:55:23

így mégjobb volt :D ennek köszönhetem Schneidimet is <3
süti beállítások módosítása